29 January 2011

ape itu cinte ??

cinte itu sejenis perkataan yg menyakitkn .tp skg aku suda single .wat mse nie xterpikir lg nk couple ,nk relax dlu .sebab bulan 12 ritu bru break .skg nie aku mudah berkwn ,tp lau dah ramai sangat kawan,xkn xde 1 pun yg terpikat kot .ade la sowg nie ,aku selesa sgt dengan dia .first time jmpe dia mse tu at klas dia .aku masuk klas dia sbb aku tambah dua subjek .bukan repeat oke .hehe .cinta pandang pertme kot .salu orang pndg byk2 kali bru jtuh cinte an ,tp aku cnte pndg prtme dah jtuh cinte .hee  .lagi2 mse tu aku duduk sebelah dia .dua2 sipu sipu malu .kiteowg skg nie selalu gak text,call ,tp wt mse nie kteowg lbih selesa utk berkawan dlu,nk mengenali hati budi masing-masing .insyaallah lau ade jodoh tak kemane .aminn .im waiting u my capital S .

2 comments:

  1. wahhh....kesah yang cumil..heheheee...hope kali ni ever lasting beb.....chayok2..hehehee

    ReplyDelete